lørdag 26. desember 2009

Da prøver vi igjen!

Jeg hadde nesten helt glemt denne bloggen, selvom den har liggi og gnaget på samvittigheten min i over et halvt år nå. Hvorfor jeg ikke har vært her, har jeg ikke helt funnet svaret på. Det viktigste nå er at jeg er tilbake, med godt mot. =)

Tiden fremover nå er fylt opp med masse ulike prosjekter, det meste blir strikkeprosjekter. Foreløpig er jeg usikker på hvordan jeg skal få til alt uten å bruke for lang tid. For to av prosjektene er julegaver jeg ikke rakk å bli ferdig med, og siste er en tunika med mariusmønster til meg selv. Uheldigvis for de andre er jeg mest ivrig med tunikaen, men prøver å fordele tiden likt på alle sammen.

Den ene julegaven er denne herlig vesken som er strikket med flettemønster. Den skal min gode kollega få, etter at ho kommenterte enn lignende veske som jeg har. Den får jeg heldigvis ikke begynt med før jeg får bestilt garn. Oppskriften har jeg funnet hos drops. Der har de utrolig mange fine og enkle oppskrifter og det gratis.


Så vil jeg ønske alle en fortsatt fin jul, desverre er min juleferie snart over. Jobben kaller. Kun en dag igjen, og den skal jeg benytte fult. I morgen får vi besøk av min onkel og hans barnebarn fra danmark. Jeg gleder meg veldig til å se hennes utrykk når ho ser all den snøen som vi har fått her på østlandet de siste dagene. Det blir nok en tur bort til akebakken da, tenker jeg. Det blir gøy!!

Men nå får jeg komme tilbake til strikkingen.

See you!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar