lørdag 28. februar 2009

Da er det helg igjen!

Jeg har ikke helt kommet inn i denne bloggrutinen enda, men prøver så godt jeg kan! Uansett har det ikke skjedd så mye i det siste, så har ikke vært å mye å blogge om!

Men igår hadde jeg endelig en etterlengtet fri dag, og hva tror dere skjer da? joda, man får besøk av basilusker. Er det mulig liksom? Jeg som hadde så mye på planen, men sta som jeg er stappa jeg i meg litt paracet og satte meg i bilen. For biblioteket stod på planen! der fikk jeg bare lånt en bok, orka ikke lete så mye etter andre bøker.




Jeg endte opp med denne boka, så nå skal jeg bli skikkelig god venn med meg selv! Jeg kom over denne boka for første gang i bokhandel på byporten, den var til salg og jeg hadde tenkt til å kjøpe den, hadde det bare ikke vært kø i kassa og nsb i rute. Det endte med at jeg måtte legge den fra meg og løpe for å rekke toget! Så da var det bra at jeg fant den igjen på biblioteket. Jeg ser frem til å lese den, tror jeg kan lære mye av den. =)

Etter biblioteket tok jeg meg en rask tur innom sparkjøp, biltema og plantasjen. (de ligger nærmest vegg i vegg, så er en fin runde å ta en gang i blant) Jeg fant kun disse herlige kaninene på salg på plantasjen. Jeg synes de var så utrolig søte og passer fint til påsken. En hel familie kjøpte jeg. Er de ikke herlige?



På kvelden, under filmmaratonet mitt fikk jeg laget disse makramesmykkene:



Jeg ser frem til å kunne bruke dem når væren kommer.

Siden det fortsatt er vinter har jeg holdt på med en lue og på torsdag ble den endelig ferdig:




Det er snøring på toppen, på denne måten kan man ha håret i hestehale og slippe den store og ubehagelige klompen, for man tar bare håret gjennom hullet. Mamma påstod så inderlig at man ikke kunne strikke en lue i bomull, men jeg syns da det gikk fint og ble fornøyd med resultatet.

Nå skal jeg hoppe i dusjen (vaskemaskinen ble endelig ferdig), så får dere fortsatt ha en fin dag.

Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar