fredag 20. februar 2009

En tur på Fretex = Masse Nytt!!

Da har jeg atter en gang vært en tur på Fretex i håp om å finne noe fint, og det syns jeg gjorde denne gangen og!

her er noe av mitt kjøp:








Er selvfølgelig kjempefornøyd med kjøpet, så er det bare å finne ut hvor alle de fine tinga skal stå hen!

Samme dagen var jeg en liten tur på Europris for å kjøpe litt garn, hadde så mange planer. Helt til jeg kom hjem fra jobben dagen etter:



For pus hadde visst andre planer om hva garnet skulle brukes ut!
Skulle gjerne hatt skjult kamera, for tror nok ho har hatt det kjempeartig alene hjemme!
For garnet var innom stort sett alle romma i min passe store leilighet, og gjerne et par runder rundt hvert stolben! Jeg har litt av jobb foran meg med å rydde opp etter denne alene hjemme "festen"!



Syndebukken, men godjenta mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar