tirsdag 3. februar 2009

Takk takk!

Idag har jeg og ei god venninne vært en tur på fretex! Det er jo helt utrolig hvor mye fint og billig man kan finne der, og det bester jo at man støtter en god. Det kan jo nesten ikke bli bedre!
Her kommer bilder av innkjøpet mitt:




For øyeblikk et går det i brunt og oransje i stua mi, så derfor ble det en del oransje småting! Den store vasen falt jeg helt pladask for og bare måtte ha! Den brune tekannen var så billig og søt at den havna oppi kurven den og!



Og så ble det litt i rosa og hvitt da! Jeg er nesten 100 % sikker på at det blir rosa i stua og kjøkken når våren kommer, og da er det greit å ha litt på lur. De to fuglene var bare så utrolig søte, de skal jeg plassere sammen et sted (vet bare ikke helt hvor enda).

Så har jeg også fått laget litt småting i de siste dagene, mellom eksamenslesing og annet surr jeg driver med!




Litt småtteri til kjøkkenet mitt! det blir nok flere av telysholderne, lagde en bare i farta istad når jeg venta på venninna mi! Ble ganske så fornøyd med begge dela!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar